Początki firmy Metalzbyt Polska Sp. z o.o. sięgają 1946 r. kiedy to, powstała w Rzeszowie Filia Centrali Zbytu Materiałów Metalowych w Bytomiu.
Obecnie Metalzbyt Polska to sieć sklepów l hurtowni na terenie województwa podkarpackiego z artykułami przemysłowymi i metalowymi oraz projektowanie i produkcja konstrukcji stalowych.
Strategia Metalzbyt Polska Sp .z o.o. to ustawiczny rozwój sieci sprzedaży, szybka reakcja na potrzeby Klienta w sferze oferowanego asortymentu oraz sposobów i jakości obsługi.
Kreowanie potrzeb rynku poprzez indywidualne pomysły l rozwiązania które usprawniają działalność naszych Klientów.
Kierunki rozwoju są pochodnymi przyjętej strategii polegają na koncentracji na grupie Klientów takich
jak firmy produkcyjne, usługowe, budowlane. Optymalizacja świadczonych działań zgodnie z ich
zapotrzebowaniami oraz rozwój sieci sprzedaży.
W 2010 r otworzyliśmy nasz nowy oddział w Przemyślu. To 4 sklep Metalzbyt Polska obok najstarszego punktu w Rzeszowie na giełdzie Agrohurt przy ul. Lubelskiej oraz sklepie w Leżajsku i Domaradzu.
Sfery działalności które korzystnie wyróżniają naszą firmę:
Sfera / - Obsługa Klienta
Chociaż jesteśmy firmą handlową, myślimy o sobie jak o zespole który nie tylko sprzedaje
„towar" ale przede wszystkim świadczy usługi. Wiemy o tym, że Klienci potrzebują wsparcia przed
zakupem, pomocy w trakcie i co najważniejsze aby o nich nie zapomniano w przyszłości.
Dlatego współpracując z nami oferujemy fachowe doradztwo i pomoc w doborze asortymentu.
Sprawną logistykę i dostawy, zgodne z rytmem pracy Klienta oraz szybką procedurę reklamacyjną,
a nawet urządzenie zastępcze.
Klient który rozpoczął swoją współpracę z Metalzbyt Polska może przystąpić do programu sprzedaży
premiowej PL 2009 w którym czekają na niego cenne nagrody.
Sfera // - Jakość
Jakość zarządzania i jakość produktów. O jakości zarządzania i jego rozwojowi świadczą
przyznawane nagrody i certyfikaty.
W sferze produktów jest to podejście do jakości oferowanych wyrobów wypływające ze zrozumienia
potrzeb i szacunku do pracy naszych Klientów. Nie oferujemy wyrobów których jedyną wartością jest
niska cena. Konkurencyjność na rynku zdobywamy dzięki przekazaniu jak największej wartości
dodanej.
|